ETUSIVU RYHMÄLIIKUNTA

 

Jumppien tuntikuvaukset

STRONGFLEX
koreografisesti helppo tunti, jolla treenaat kehoasi kokonaisvaltaisesti. Tuntia siivittää teemat voima, liikkuvuus, kunto ja tasapaino. Oman kehon painolla tehtävät harjoitteet voi soveltaa kaiken tasoiseen harjoitteluun. Tule mielellään paljain jaloin, koska jalkaterät saavat oman huomionsa.

BODY WEIGHT
Harjoittelu oman kehonpaino vastuksena on tehokasta ja kehittävää. Trendi laji, jota harrastavat urheilijat ja kuntoilijat kautta mailman.

KAHVAKUULA
Harjoittelukokonaisuus, joka pitää sisällään sykkeen kohotuksia ja tasaisempaa menoa, sekä venytelyä ja liikkuvuusharjoitteita. Kaikenkattava toiminnallinen harjoittelukokonaisuus, joka puskee hien pintaan ja kehittää tasapuolisesti kaikkia fyysisiä ominaisuuksia.

TRIMMIX basic
Lihasmuokkaustunti, jossa apuna käytetään vastuskumilenkkiä. Sisältää aerobisen osuuden, lihasmuokkausta koko vartalolle, ja lyhyen venyttelyn.

TRIMMIX bodycircuit
Harjoituspisteellä 2 liikettä, joita tehdään vuorotellen 4minuutin ajan. Pisteitä yleensä 8. Alku- ja loppuverryttely. Harjoituspisteillä mm.Bosu-pallo, TRX-nauhat, trampoliini, step-lauta, levytanko, kahvakuula, boxi, nyrkkeilysäkki, liukulaput ym...

 

PUMPPI
Lihasharjoitustunti koko keholle. Apuvälineinä käytetään tankoa ja levypainoja.

BOXING-CORE
Tehokas, sykettä nostava ja  niska-hartiaseutua ja yläraajoja harjoittava nyrkkeily osuus sekä keskivartaloa vahvistava Core osuus.

RVP
Reisi-Vatsa-Pakara -alueen lihaksille tehokas tunti kiinteyttämään ja vahvistamaan lihaksia.

RETROJUMPPA
Vanhojen hittibiisien tahdissa saat kunnon hien liikoja miettimättä. Biisien vaihtuessa vaihtuvat liikkeetkin. Tunnelma on energinen ja hauska. 45min

SISÄPYÖRÄILY
Sisäpyöräily-tunnit ovat erinomaisia aerobisen harjoittelun tunteja. Eri tasoisista tunneista voit valita itsellesi sopivan; Lime on kevyt, ylläpitävä ja palauttava tunti, Aero on kehittävä 45min tunti sekä Focus  55minon erittäin kehittävä tunti.

Virtuaalitunnit

YogaFlow
Tällä tunnilla rentoudut kokonaisvaltaisesti. Liikkeet vaihtuvat soljuen asennosta toiseen hengityksen mukaan. Lihastesi elastisuus paranee ja syvät lihakset aktivoituvat tehokkaasti.

BootCamp
Tehokas toiminnallinen lihastreeni reippaalla armeija-meiningillä. Välineenä kahvakuula.

Fever
Tanssillinen tunti, jossa koreografioita. Mukaansa tempaava musiikki saa arkihuolet haihtumaan!

Kuntojumppa
Tehokas jumppa, jossa ei monimutkaisia koreografioita, vaan hiki tulee pintaan helpoilla aerobisilla harjoitteilla. Käydään läpi isot lihasryhmät.

Core
Keskivartalon alueeseen ja tasapainon hallintaan keskittyvä lihastunti.

Power Body
Lihastunti, joka haastaa enemmän! Käydään läpi isot lihasryhmät ja joissakin liikkeissä apuna eri välineitä.

Kuntokeskus Kipinä
Laihiantie 44
66400 LAIHIA
Puh. 06-477 2222
info(ät)kipinawellness.fi

Tietosuojaseloste >>

Asiakaspalvelu avoinna:
Ma 15:00 - 19:30
Ti 10:00 - 19:00
Ke 16:00 - 19:00
To 16:00 - 19:00
Pe 16:00 - 18:00
La, Su suljettu

Kuntosaliin kulku päivittäin
05-22 avainkortilla.

©2019 Kipinä Wellness Oy - MMD Networks Oy